7 days a week , day 1

Dag 1.
Presentation av mig själv.

Hmm, ja vart börjar man?vad säger man?
Lenita är namnet, bor sedan ett år i Eskilstuna med sambo och våra hundar.
Jag älskar djur!Hellst skulle jag ha en hel bondgård här i lägenheten!

Jag har massor med framtidsplaner!!Planerar drömmer o funderar. Frågan är bara NÄR framtiden är här?

Jag vågar gå emot strömmen, jag säger MIN åsikt och håller inte bara med,jag tänker och funderar själv,frågar och diskuterar.Provocerar för att få fram nytt tänk.

Mina vänner kommer i första hand, har ingen familj så mina vänner är ooootroligt viktiga för mig. Ställer alltid alltid upp när de behöver mig, kan förlåta mycket, men kommer du med lögner och skitsnack,så får du gå. Kan jag inte lita på dej lika mycket som du på mig, går jag vidare. Har du fått gå, ja då har du svikit mig ordentligt!

Jag känner för andra människor,främst de utstötta och ensamma, önskar jag hade tid att engagera mig i eskilstuna härbärge. Skulle aldrig aldrig säga att en hemlös får skylla sig själv aldrig!! För jag tror att någonstans på vägen gick någonting riktigt riktigt fel..

Hmm. ja vad  mer då?
Nja inget mer just nu=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0