7 Days a week,day 3

Mina tre största intressen.

ååh guuuud vad svårt! Har väl egentligen bara ett ordentligt intresse, eller förresten de minaär ju tre till antalet :P


Hmm tre intreseen...
Hundar är ju självfallet.
Jag tycker om scrap booking (när jag orkar)
älskar att sy,ja där har vi ju intresse två, dock har jag ju ingen maskin!!!!!!åååh blir gaalen!!!Inte tusan har jag tid att åka till västerås heller!!Är ju bara ledig en dag i veckan, förutom  när jag har helg och de dagarna blir ju bokade på en gång...
Jag gillar att läsa..lättlästa,fast fängslande böcker, typ marian keys, har även läst en del av minette waltrs sjukt bra!fick faktiskt tipset att läsa twilight böckerna, hmm ja det lät ju konstigt då ALLA säger de är bra, men jag gillar inte vampyrer o sådant fjantigt,men fick tipset av en tjej som oxå tyckte det var töntigt,men som blev fast ändå.så de ska jag läsa framöver, ska väl läsa harry potter oxå... ååh grottbjörnens folk!!!!sjukt bra!!

Är kär i min quick knit! Har även ett framtids mål att virka ett överkast,av mormors rutor...

Så.. sammanfattningsvis blir det alltså:
1.Hundar.
2.Läsa
3.Hantverk/pyssla

ååh guuuud vilken tråkig människa jag ser ut att vara :O:O:O:O
aja,då får fallet vara så. för nu ska jag äta låtsas carbonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0