Gnäll update

Gnällkärring nummer 1 :P

Det första jag kände imorse när klockan ringde,var  aj mina fötter!
ÅÅÅÅHHH jag måste kolla upp detta!!!Men är det läkare eller kiropraktor jag ska till? Jag gillar inte läkare.Och kiropraktor gör ont,fast det är ju bra för det blir ju bra (eller iaf bättre) efteråt.
Men när ska jag ha tid? jobb jobb jobb...Hmmm aja det löser sig väl...


Ryggen är stel och gör ont vid varje rörelse,nu sitt/ligger jag i position som är väldigt behaglig faktiskt. Men så här får jag inte sitta hela dagen, ut med hundar, sedan fix inför jobb.
Tålamod tålamod tålamod...myyycket folk och det skulle kunna vara huuur roligt som hellst!!!Dock är inte fallet så...Pga min rygg då såklart plus lite annat...tålamod tålamod tålamod...En del guldkorn finns där och underlättar,kärlek till er!

Kommentarer
Dannielle

Jajjemän, det är ju den adressen som kommer med när jag kommenterar. :)

 2010-12-29  18:42:11
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Amanda

HAHAHA jag veet! Jag har alltid sån jävla otur när det kommer till att slå mig! :P Har väl fått en hjärnblödning.. Det kommer väl inte göra mig smartare direkt.. :P läs den jag länkade till får du se en till sak jag lyckats jävligt bra med.. hahaha!



Okey, jag vet inte så mycket om sånt, men om jag förstår det rätt så drar dom vikter? Har sett några sånna tävlingar på tuben när dom drar träd och sånt.. Är nog ingenting för Ouzo dessvärre.. Han gillar mer att plocka små små pinnar och hoppa runt i skogen.. :P

 2010-12-30  13:00:21
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
JD | - 30,1 kg!

ojoj! man måste få klaga ibland!

tålamod, viktigt :)



åh tack för din kommentar :D vad glad jag blir, snäll du är :)

 2010-12-30  21:37:55
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0