SJUKT fint och oerhört välbyggt pepparkakshus

åååh vilket fiiint pepparkakshus jag gjorde före jul!! Jättefint! Sååå välbyggt och ordentligt gjort!!



Så här ser det ut.

Väldekorerat med godis är det också:


Och grönt kristyr,som jag noggrant gjort super fint mönster med:



Jag är ju helt fantastikst grym på pepparkakshus!!'



Hmm.. nä ärligt,vad tusan hände :O
Och vad gör jag nu med ett pepparkakshus satts??
Ska jag spara det och göra ett påskbygge? med massa hönor och kycklingar och chokladägg....
Hmmm ja det ska jag nog minsanna göra!!!!
Ska jag ha pepparkakshus när ingen annan har det.

Kommentarer
mirijam

Jag tycker att påskhus låter som en förträfflig idé. Jag gjorde ett med den där byggsatsen, My Little Pony och lite andra grejer jag hade hemma, har svårt att tänka att jag måste ta bort det snart... Man kanske kan ha åretruntpepparkakshus?

 2010-12-28  00:48:37
URL: http://mirijam.blogspot.com
Dannielle

Annars kan man alltid äta upp det. ;) Haha

 2010-12-28  12:26:44
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0