To-do

  • Stan,köpa sista julklappen till Anders och om jag hittar något mer till ÄLSKADE barnen!!ååh vad jag LÄNGTAR hoppas de kommer!!! deras föräldrar skiter jag numera i, jaghar gjort ALLT för att få det att funka,men nej, hon sitter där på sin höga vita häst och tittar ner på mig, så som hon ALLTID gjort, sorgligt sorgligt, sorgligt för hennes del, då hon förlorat vänner på det sättet, sorgligt för mig, för jag önskar jag hade min syster..
  • massa hundgodis (har tagit slut!!! Hos MIG?!?!!?konstigt..har nog ALDRIG hänt..)
  • hem och städa köket,och lite överallt, dammsuga,skura golv
  • Köpa ingredienser till GODIS tex TUSEN OCH EN NATT (sjuuukt gott) recept hittar ni hos www.kusindet84.soclog.com
  • Bygga mitt pepparkakshus, hur nu det ska gå.. har gjort ETT försök tidigare, och det gick åt h*vete så att säga..
  • Slå in julklappar



    Men först ut med Tyse-gris, älskade sambon tog de andra två innan han drog till jobbet imorse,STACKARS han igår, bilen är heeeelt pucko!!Fick INGEN värmme, så han frös heeela vägen från Kvicksund och hem..Stackars min älskling..=(
    Dricka upp kaffet, och klä på mig massa kläder,sen ut var det ja..
     läste förresten  om en tjej (www.johlinz.blogg.se) som köpt miniskidor att åka efter dogsen, hahahah är sjuukt sugen att testa! Smulan kan ju dra som bara den, om hon vill! OM hon vill =) Sen är ju frågan, hur min balans fungerar.. hähähä men nä jag ska TESTA!!sjukt kul.. vill någon vara med och springa o skratta så hojta till!














Kommentarer
Kusindet84@soclog

Han är inte kastrerad, jag gjorde en kemisk kastrering på honom för ett bra tag sen, men det är ju inte relevant nu längre.. Vem sade att han var kastrerad?



Ja man blir sjukt trött av att plugga, framförallt när man långkör.. =)



Sj, är duma, har alltid varit, och kommer alltid att vara..



tror fortfarande attd et är enklast att du kommer hir! =)

 2010-12-23  10:39:47
URL: http://Kusindet84.soclog.se
@soclog

 2010-12-23  18:42:39
URL: http://.soclog.com
Kusindet84@soclog

Men jag skulle ju kunna hämta dej i Kungsör, om du kan ta dej dit? jahaja, nej det stämmer iaf inte..

 2010-12-23  20:17:07
URL: http://Kusindet84.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0