Update

Förra lördagen,inte igår alltså, var jag,sambo och Smuli till Norrköping. Träffade systrar.
Först hem till den lilla,lillasystern, till hennes mamma och två nakenhundar,vet ni hur SMÅ de är??? Hahaha ursöta!Släppte lös dem i en hundhage,den ena vovven ville hälsa på Smuli,men ångrade sig,blev rädd,skrek,sprang och gömde sig, såååååååååååååååå liten =)
Den andra ville hälsa ordentligt,och det gick bra,men den var KAXIG, den fattade liksom inte att den skulle kunna stå upp inuti Smulans mage!
Åh,tyvärr INGA bilder :O konstigt att jag glömde...och irriterande faktiskt.
sedan blev det lunch, köttfärs o potatis i uggnen,alrig ätit men var riktigt gott!!

Åkte sedan vidare till stora, lillasyster,med sambo,barn och vovve, och denna vovve var allt annat än liten!!!Sjuuuuukt söt var han, och stoooor,schäfer/dobermann, endast ett halvår gammal och stor som en mindre kalv! Vild och galen var han med!
Hade Smuli lös, och det gick bra,tills hon blev sur på hans okynnes skällande, men vad skulle han göra "lilla" valpen,han ville juu BUSA, men smulan är en surtant och här busas det bara när hon bestämmer det. Plus så är det extra känsligt med "schäfrar" som skäller och ettrar sig.
Men äsch då,synd de bor så långt bort! Av fler anledningar än bara hundarna, vi gick in för fika och dt var riktigt trevligt! Jag känner ju inte henne egentligen, har internet kontakt, men hennes sambo har jag aldrig pratat med, men de var lätta människor,trevliga och skämtsamma =) Drack äppel-kanel vin,sjuuuukt gott! Jätte synd jag skulle jobba söndagen, plus ingen hundvakt över natten,annars hade vi gääärna stannat över natten! Men det får bli fler gånger!


Söndagen var det jobb,måndag oxå, och tisdag :P
Men tisdag kväll var det middag,med Rc*2 plus de andra arbetsledarna, riktigt trevligt! vet inte vad som var trevligast,den suuuper goda middagen eller det långa snacket i bilen sen =)

Onsdag jobb, sedan FEST och det ordentligt! Med samma gäng som på tisdagen.
Fest FEst fest!!!
Och ja, torsdagen var då inte min mest energiska dag..
Fredag,konstig dag,vaknade av ont i ryggen, plus feber :O bara sådär?? Är inte det puckat??
Lördagen, igår alltså, var också feber och rygg ont,dock inte lika våldsamt! Jobbet gick bra!
Ledig idag,skulle åkt till Älvsjö idag egentligen, men hon jag skulle åka med ville inte åka tåg, och inte bil (?!?) utan bara en buss som gick från köping,stannar i kungsör,och jag ringde busschauffören för att höra om han var snäll nog att stanna i Eskilstuna, men fick ej tag på han... Skffa MOBILTELEFON :P



Och OJ vad mycket text... om någon annan skrev så här mycket,vette tusan om jag ens skulle läsa alla ord....



Kommentarer
Kusindet84@soclog

nej, jag vet faktiskt inte ens vart den är... =)

 2010-12-19  11:32:11
URL: http://Kusindet84.soclog.se
Thoughtfulness@soclog

haha uscha! Precis de är ju så, bara att gilla läget som du säger. Någonstans måste de ju finnas något till alla ;D Gäller bara att finna de liksom :)

 2010-12-19  12:05:31
URL: http://Thoughtfulness.soclog.se
Filippa

Längtar till nästa gång! <3

 2010-12-19  13:48:29
URL: http://carpevitae.blogg.se/
@soclog

 2010-12-19  20:05:20
URL: http://.soclog.com
Kusindet84@soclog

Var inte så svårt att haja! :P

 2010-12-19  22:38:40
URL: http://Kusindet84.soclog.se
Kusindet84@soclog

Jag har redan kommit till att han nuddar det med nosen.. men hur kommer jag vidare därifrån??

 2010-12-19  22:39:55
URL: http://Kusindet84.soclog.se
Mia

Det var min pappa som körde bussen från Köping, och jag lovar att han har en mobiltelefon. :)

 2010-12-20  10:13:05
mimo

jag läste alla ord =)

har int eläst blogg på jätte länge!!! måste skärpa mig!!!

 2010-12-20  11:19:38
Lenita

MIMO- näää du ska inte LÄSA du ska SKRIVA :P

MIA- aha,fick bara ett hemnummer till busschuffören Bosse.

 2010-12-20  18:19:15
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Mickis

JAG ORKADE!! :D

 2011-01-04  22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0