Älska sitt hat?

Favorit bloggare nummer två är www.rebekah.se
(tyvärr inte så aktiv bloggare) Men när hon bloggar, ja då BLOGGAR hon!
Rätt in i hjärtat skjuter hennes ord! I mina ögon är hon en FANTASTISK kvinna! Arbetar aktivt med att rädda utstötta, "överblivna" hundar.  När jag läser hennes kloka ord, om de hundar hon räddat,om hennes yrke, blir jag mer och mer medveten om att jag slösar min tid (älskar mitt jobb, inget snack om det, men JAG vill göra MER)

en.varghatares.vardag 
Hennes senaste inlöägg, och jag har inget att tillägga,hon har alla "bra" ord. Så mina ord blir överflödiga.

VARNING FÖR OTÄCK BILD!
 
Handlar om en människa utan respekt för vår skog och dess invånare..Om människans kärlek till sitt hat.
Otäcka ord va?? Kärleken till hatet....skrämmande...jag får ont i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0