Framgång

Imorse på morgon promenaden medtyse-gris, släppte jag han i en stooor inhägnad,óch VARJE gång jag kalla på han, kom han!
Kannog börja komma igång och träna mer med honom!
Har varit heeeeelt sjukt trött, ganska länge nu,tyvärr.
Men nu känns det som energin börjar fyllas på iaf.

Efter jobbet idag, gick jag tillbaka dit :P hähähä jag är ett klantarsel!!
Tog med mig tyson, och medan jag pratade med min jobbar kompis satt han och vänta, helt lugnt, att vara lugn, fanns inte för han alls förut,dock var det tråkigt att sitta still, så förbipasserande hundar var han ju tvungen att skälla ut :P



Nej nu är jag trötter!!!
Hmmm måste ta tag o baka,julbak!!!
Hade förut en vän som var heeeelt besatt av baka, och främst julen! Var såååå mysigt att sitta och plugga hos henne,medan hon baka och donade =)
och våra heeeelt sjukt långa promenader.. hmm ja tiderna förändras, livet går vidare..

Kommentarer
Khim

Nej men det var ju du som stod i kassan när jag och en kompis skulle köpa mat på mc donalds idag! :D

 2010-11-30  22:59:45
Kusindet84@soclog

Det har jag gjort hela tiden, kommer bara ihåg att säga det nu mera..

 2010-11-30  23:01:11
URL: http://Kusindet84.soclog.se
Sabina

Jag har köpt det på Kappahl, hade du tittat riktigt noga så stod det strax under rubriken ;)Kram!

 2010-12-01  21:39:31
URL: http://saaabinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0