maat!!

på vägen hem från jobbet, kom jag på att nu kan man äta RIS ALA MALTA!!!Sjukt gott!!!obeskrivligt gott!!
så jag gick och hanlda :P

och åååh vad gott, jag köpte sharon,kiwi, risala malta grejer (koka gröt gör jag i dec,nu köpte jag )physalis och vörtbröd
Vill bara äta allt nuuuu!!Plus så gjorde jag så sjukt god mat igår! Rekomenderar verkligen hälsans kök falafel!!
Stekte sådana,kokade pasta, i falafeln hällde jag över spenat,majs och kokosmjölk, blev sjukt god sås!!

Idag är en riktig TRÖTT dag, hade gjort en lista på lite grejer jag egentligen måste göra idag..men som jag inte gjort..eller orkar just nu...städa lilla rummet och badrummet tex..åååå det är såååå jobbigt!!eller inte jobbigt så,utan sjuuuuukt tråkigt!!

Åt en sharon,maten från igår, och ååhhh vilken TUR jag är lite mer hungrig =)) då kan jag ju antingen ta en vört macka eller äta risala malta!!!
Men för att göra ris ala malta måste jag diska..och mina fötter gör ont idag..knäna har jag smor tmed voltarn morgon o kväll i flera dagar,så det är bra!

Hmm nä sticka lite,kanske?
Har gjort en raggsocka, så borde göra klart den andra med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0