Update

En helg har passerat, en sjukt bra helg.
fredag, räknas inte som helg,för jag jobbade stängning,övertid dessutom.. 00.05 stämplade vi ut..
lördag,städ, handling, och klädpanik. Som jag dock löste (mognad :P)
Kvällen var överraskningsfest, och en riktig lyckad sådan! Han blevglad och chockad, precis som meningen var =) Festen höll på till sena natten..Tack alla!
Söndagen, var jag inte ett dugg bakis!!!!!!Sjukt nöjd! blev dock väckt halv nio...jajjemän bara att dra o jobba!Ful som stryk var jag, ni vet så där dagen efter äcklig, stinker alkohol, gammalt smink, hår hit o dit.. aja men det är ingen fara =)

sedan hem.. och ooh så jag sov! helt slut!!heeeeeelt förbi som människa! MEN mådde INTE dåligt, mycket viktigt att poöngtera =)
Igår började min sex dagars vecka, och jag startade fullt ut, med över tid på två timmar...fast egentligen mer..aja vad gör man inte för sina kära medarbetare =)

Nu sitter jag här och undrar vart tusan min internet dosa är!!! Om jag lagt den på ett bra ställe,eller om den är bortslarvad (whats the different)






Förresten, undrar varför min kommentar inte godkändes... rädsla för att andra se ska sanningen? En panisk handling att i ett sista desperat förtränga sanningen?
aja, jag vet sanningen, och jag ser igenom fasaden, det du visar, nääää du det är inte sanningen, det är vad du vill tro och vill andra ska tro..
AAAAh inte mitt bekymmer.




Det som däremot ÄR mitt bekymmer, är att jag saknar barnen, "mina" barn helt sjukt mycket. Men där kan jag inget mer göra, jag har sagt mitt, öppnat mig, och fått .......INGET tillbaka,





Kommentarer
Frida

Om du menar mig, så har jag godkänt din kommentar och lagt upp den samma dag som jag såg den...



Om du inte mena mig så okej...

 2010-12-01  20:38:08
URL: http://metrobloggen.se/underbarakorean

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0