2 April 2011

Lördagen då...
Det jag vaknar av är att Gabriel eller om det var Benjamin, säger argt,men hämta då!!
Lördag morgon typ halv sju...
Mina hundar är morgontrötta, och vill inte hämta kastade saker då...
hahaha gullebarn...sen hör jag hur de SMYGER in i sovrummet...Låtsas sova,för att se vad de ska göra..men så står de och viskar, oh jag blir nyfiken, frågar vad de gör.. och jodå de skulle tända lampan,så jag skulle vakna..
Så varför smög de, om de ändå skulle väcka mig??
hahaah gulle barn♥

Sedan såg de Simpsons filmen, en gång på fredag, och                 tre på lördagen..               på svenska.

Vi var ute en sväng oxå,så de fick busa med hundarna.
Hundarna verkligen älskar dem!!!
Hmmmm, om jag fattar hur man lägger in videor här,ska jag lägga in en video,där ni får höra hur Chico låter, när han inte får vara med och leka... det är SJUKT vilka ljud han får fram :O

Nä nu blir det ingen video, men en till bildbomb ska här bli :

godisregnHmmm..vet inte riktigt vad han gör...godisregn kanske?

  tycker den här bilden är fin!

hmm ja,ännu en bild där jag inte vet vad de egentligen gör...men kan tänka mig att Benjamin frågar mig om mer godis :P

 kärlek!!!

 Barnen hittade en fotboll....

Sådär ja, årets första dopp... tror smulan tyckte det var kallt..för hon fick inte upp bollen...



Ja,de båda fick duscha när vi kom in sen....


Hon ville inte bada igen,så ja det var  nog kallt... hon HOPPADE över diket :O
Shit vad långt hon kan hoppa,min lilla Smula ♥
längdhopp för hund =))


Sedan blev det hundbad,tacos, VILA,städa.

älskade barn!!!
De är så duktiga med hundarna!gosar och busar!
Hundarna älskar dem!


Kommentarer
Amanda

Å vilken fin bild! Jättefin! :) Söööta hundar och barn!! :)



Mja, ååh, jag orkar inte ta det bara.. :) Jag skickar ett mail till dig imorgon på facebook! :)

ÅÅÅÅH, vad sköööööönt att höra att du mår bättre!! Äntligen!!! :D :D <3 <3 <3

 2011-04-05  22:47:41
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Quila o Ronja

Visst är det hääärligt med hundar som älskar att bada....nästan alltid :/ Om dom kunde hålla sig till rent vatten, bara varma sommardagar, då är det helt ok ;-)

Kan inte fatta att dom inte känner att vattnet är iskallt!

Fina hundar....och barn förstås, hihi

Kram

Susanne

 2011-04-05  23:05:27
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0