Dagens hat

Var riktigt riktigt länge sedan jag hade ett dagens hat.
Hmmm kommer inte ens ihåg vad det sista dagens hat var för något?
TIll stor del beror det på att jag bytt bort den del av livet som tog  sönder mig, lekte med mig och HACKADE mig i små små bitar.
Det är borta, och jag lever mitt liv på mitt sätt =)


MEN dagens hat, folk som tycker om att ta sönder andra. Som tycker om att bara mosa ner någon annan i backen, i smyg, försiktgit så inte omgivningen märker nåogt.


Det är mitt dagens hat det!!


Kommentarer
Anonym

MED ALL RÄTT :D

 2011-04-29  01:11:10
URL: http://terrierfnatt.blogg.se/
Anonym

Jag tror jag slutar tidigare i skolan idag så jag har ju tid att komma förbi och prova skulle jag tro. Får se hur trött jag är dock. Annars är ju söndagen öppen!



Och ja tror lördagen blir svår eftersom jag inte fått någon vägbeskrivning eller något nummer från min klasskamrat som tipsade:S

 2011-04-29  09:35:27
URL: http://zombinans.blogg.se/
Amanda

Det borde typ vara årets hat.. Fy fan för dom!

 2011-04-30  12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0