Förstår inte.

Nej nu blir det lösen på bloggen.
Inte för det är hemligt utan  för att jag vill ha bort ett par som läser här.

Om ni nu hatar mig, varför läser ni här?
Och om ni hatar mig, varför MIG? VAd har jag någonsin gjort er? VAD?

Jag går inte bakom ryggen på folk, jag snackar inte skit, jag är inte elak!!Ärlig och rak är jag
 ( vilket inte alltid är  uppskattat  då folk inte är så bekväma med sanningen)
men jag gör aldrig
 (till 95%iallafal,och de elaka 5% är när jag blivit sårad och då agerar i sjävförsvar, inte så moget kanske,men så är detl)
något  med syfte att vara elak på något sätt.
 
Så.. vad är erat bekymmer som i  SMYG tycker det är roligt att slänga skit på mig?

Efter mitt år i helvetet, så har det fått följder, ganska allvarliga sådana, om jag orkade skulle jag kunna dra allt till rättsak, men jag orkar inte, för jag vill lägga den lilla energi jag har på  att vara glad, göra trevliga saker med mina vänner osv.
Följderna, är utbränd, och deprission.  Vet ni inte hur allvarligt det är så googla, eller ännu bättre ring en läkare.
Skulle jag lyssna på läksren,skulle jag vara sjukskriven åtminstonde en månad till.. men jag VÄGRAR.
För jag tänker inte låte NI förstöra mitt liv.

Så, jag låter bloggen stå några dagar, kommer maila lösen till mina VÄNNER, ni andra, får hitta någon annan att slänga anonyma elaka kommentarer åt.




Det är synd om er. jag kan inte ens hata er, för vad ni gjort mig, jag ser genom er, ser vad för sorts människor ni egentligen är, och jag lider mer. Terapi kanske vore något? Eller ta bort det i livet som gör er så missnöjda?







Om du, skuttar in här för första gången, hittat mig för att jag kommenterat hos dej,eller hittat på annat sätt, så skriv att du vill ha lösen så får du det.


BYEEE BYEEE


Kommentarer
Quila o Ronja

Hallå där! Klart jag vill ha lösen :-)))

Vad trist med människor som ödslar energi på att spy ut en massa galla :-(

Ta bort dom ur ditt liv.

Kram

 2011-04-30  22:55:23
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Amanda

Vem är det som är elak? :( Jävla människor...

 2011-05-02  09:19:03
Dannielle

Jag vill ju självklart ha lösen!

 2011-05-02  10:54:32
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0