Hanhund-löptik

Hade inte en aning om att det kunde vara så här dryyyyyyyygt med okasterad hane i löp perioder.. visst,jag har ju hört talas om,men lixom aldirg riktigt förstått..
NU kan jag säga, förstår jag.
började för ca 2-3veckor sen. började han gnälla utav bara den, av ingen anledning alls!!Bara gnäll gnäll gnäll!!!

SEN small det till!!
Gick en promenad med en löptik,visst promenaden i sig gick över förväntan bra....Men efteråt... jag har haft byrackan i tre år, och han har aldrig ylat (har dock varit kemiskt kastrerad nästan hela tiden) Han sitter inte och ylar hela tiden, men då och då kommer det ettlitet yl, HELLST på kvällen, oh tiiidig morgon.. har vaknat klokan fem av yyyyyl.. Hmm..mina grannar lär ju inte vara så lyckliga.. men vad tusan ska jag göra ?!!?Är ju inte så väldans lycklig jag heller..
Hmm.. det blev lixom en liten miss i planeringen.. att chippet hann gå ur.. hmm var ju lite tokigt.. men blir nytt i veckan,och till hösten, efter rötmånader och badsäsong plus vi hinner spara ihop mer pengar,så blir det en riktig kastering. Hade jag bott i Sthlm hade jag sökt till kasteringsprojektet...


Så, om någgon känner sig manad att ha en liten svart byracka, som gnäller duktigt och ylar dovt så kostar han nu gratis.

Kommentarer
Lotta & Gossarna

Hej!Hur är det med chipkastrering.. blir dom lustiga i början? Vet. sa att dom kunde bli riktigt till sig första veckorna.

Jag har bara erfarenhet av kemisk kastrering med tikhormoner, som min första hund fick under flera år.



Lotta

 2011-04-15  10:28:30
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
amanda

Haha men gud så jobbigt... :)

 2011-04-16  09:30:53
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0