Hur blev det nu då?

Då jag var vaken typ hela natten, så vaknade jag inte när klockan ringde,försov mig så allt blev fel! Skrivaren vägrade funka! En o en halv timme tog den för den att fatta!!

MEN!Jag gjorde alltså en grej på min dagens to-do!!

*minst en av kod-proven från körskolan
*minst ett annat prov om regler o sånt
*sortera påsarna med tyg/kläder plus på börjat en grej att sy..
*städa garderoben
*göra en hundleksak Gjorde tre
*skriva ut Wp lappar,båda sorterna skrev ut en hög och spred ut några, Irene har några hemma oxå
*gå och sätta upp dem lite här o var
*Städa och dammsuga
*handlingsplan för WP,för att bilda förening


Så, lite blev det gjort, har även virkat tre rutor. Lagat mat (gör det tydligen inte dagligen längre :O) Diskat,kollat storlek på en grej,


Morgondagens to-do :

*Städa garderoben
*städa och dammsuga
*Sy ihop remsorna jag har nålat
*Dw med Tyson
*klippa klor,smulan och tyson
*Lämna nycklar på gamla jobbet
*Minst TVÅ koder från körskolan
*Minst TRE från internet

Åka till västerås, träffa lite släkt och så...
fåt gå upp asatidigt för att hinna allt!
Nu ska jag strax duscha.

Förresten,vad roligt det är med tidsinställda inlägg, jag blir ju  förvånad själv när det är massa nytt =))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0