ingen bra start

Hoppas dagen vänder...
vaknade av ångest.
löjligt!! Vakna av ångest??
blääää

Sedan spelade någon grannne så jävla hög musik att det dunkade i sovrummet... extra störigt var det när spotify reklamen gick igång..

Ska dricka mitt (livs)viktiga kaffe,sedan ta ut smuli och chico på en liten promenad, ja, idag får de en liten promenad, för idag är det Tysons dag! Min klicker har varit borta, rättare sagt MINA KLICKERS, alla tre, har varit borta..
Så inget klickeri... och inget springa lös med barnen, han blir FÖR glad,för  busig OCH döv, därför fick inte han vara med då.

Ska försöka hitta energi nu,så jag mår bättre till jobbet. Har inga stora förhoppningar..men men...


och nu ska jag erkänna, japp jag ska göra ett erkännande angående detta inlägg, Jag sitter här och skriver massa tråkigt dravel, ENDASt för att kunna gnälla på alla andra :P

Ni bloggar för lite.

Nu har jag bloggat,så nu har jag rätt att gnälla =))


byyeee byeee ha en bra fredag

Kommentarer
Carina

Sv. Tackar! Jo Krita älskar att sola sig :)

 2011-04-09  09:45:58
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Lisa

Såna där dagar känner jag igen. Har dem för jämnan känns det som.



Sv: Ja, Allvar iakttar nyfiket och verkar hajja vad jag håller på med. Rätt vad det är skuttar han ner i grävt hål och sitter där och spanar. Lite för tidig invigning bara ;)

 2011-04-09  10:38:25
URL: http://lathundarna.blogg.se/
Anonym

Hahahaha, för glad, busig och DÖV brukar min hund jämt vara! Funkar klicker? Vad kostar en sån? Har varit sugen på det ett tag, men.. Frågan är om min hund inte är döv ändå...



Kaffe - livsdrycken.. Mmm.. Jag dricker mitt nu! MUMS!



Mja, du har rätt.. Alla måste bli bättre på att blogga.. Speciellt jag!

 2011-04-10  09:38:38
Amanda

Den mystiska kommentaren var inte från en manlig hemlig beundrare, utan från en kvinnlig.. Nämligen jag! :)

 2011-04-10  09:39:39
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0