KÄRLEK

Jag måste bara berätta!
Jag är sååå glad  över två tjejer jag "hittat"

ÄR så lycklig över att ha hittat två som dem!
Vi kan (uppenbarligen) festa ihop och ha roligt, OCH vi kan prata hund tills vi blir hesa =))

Vi är olika,men lika, och det är såååå roligt att ha några att disskutera med!
Vi är alla tre olika med våra djur, men det är det som är så roligt och lärorikt!

En tjej, hon tar dagen som den kommer, lever fritt med sin lilla vovve, den andra åker på ytställningar, går kurser och grejer,mål att tävla och så.
Sedan så är det ju jag, jag har en massa halvdana mål,men gör inte så mycket fullt ut :P

Och jag bara älskar det!!
Helt underbart!!!

Vi har sååå mycket roligt att se fram emot ♥


Kommentarer
Anonym

<3!!!!! Känner EXAKT likadant så otroligt roligt :D

 2011-04-21  13:07:24
URL: http://terrierfnatt.blogg.se/
Therese

hej, vi har inte hunnit med skateboarden mer, det har varit fullt upp med annan träning, är ledig i påsk och ska träna lite nu

 2011-04-22  07:59:18
URL: http://freewebs.com/frejaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0