Min otroligt starka arbetsvilliga hund

Chico, han kommer bli en STJÄRNA inom WP. Hans driv och motor är ooooootroligt imponerande!!!

Lite bildbevis:





Jajemmän, så här låg han hur länge som hellst! Vägrade röra sig  =)

Har tidigarer gjort halvhjärtade försök att lära han, gjorde ett nytt halvhjärtat försök för några dagar sedan. Tänkte lite naivt att om han är lös (15meter långlina) så han får gå dit han vill,borde han väl ändå "orka". Men nej då, inte EN METER gick han, utan kastade omkull sig.
Det absolut bästa han vet är att ligga i gräset, sola eller tugga på en pinne.

Har aldrig träffat en så lat hund =)
Grejen är den, att om han ville,skulle han vara grymt stark!
idag ska jag fixa mig en ny flirtpole, och jag hoppas och tror han kommer gilla den aktiviteten.
Jag fick frågan förut om han blivit mer matgalen efter kastrering, och att jag sa nej, det får jag ta tillbaka.. hahah
Vill ju inte att han blir tjock!
Usch, det är så synd om överviktiga hundar! Ännu värre, med de där ägaren skyller på att hunden är gammal, men då är det ju förtusan ännu värre!Att vara gammal,trött och kanske ha lite ålderskrämpor, och då ÄVEN ska bära på massa övervikt.. Nej ELAKT är vad det är.

Nu, kaffe,sedan ut med vovvar.

Kommentarer
amanda

Hahahahahahahaha!! xD guuuud så söt! Hahaha, livsnjutaren själv... :p

 2011-04-16  09:27:47
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Anonym

jättebra inlägg:) värt att tänka på. nu har ju saker och ting rämnat så det var inte smo jag tänkt iallafall. Men jag har ju vincent ändå och det är man såklart nöjd med:)

 2011-04-17  18:01:44
URL: http://zombinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0