Dag 19- Varför har du hund?

Varför har jag hund?
Vill inte leva ett liv utan hund! Är glädjande och energigivande med hund.
Svårt att sätta ord på allt :)
Eller så är det jag som är stum i hjärnan för jag inte har druckigt mitt kaffe ännu :P
Det är gosigt med hund, och de är bra armstöd,huvudkudde och benvärmare :) mina armbåga vilar just nu tex på en varsin hundrumpa.

Man kommer ut i naturen med hund, och man kommer alltid alltid ut i luften, oavsett hur man mår, ja det är ju på både gott och ont då. Med migrän då är det inte så gulligt, men är man ledsen eller mår dåligt är det skönt att komma ut.

Mysigt att cykla och springa med hund, roligt att bada med dem. Fascinerande att se hur grym nos de har.

ärsch kan fortsätta i all evighet, men det orkar jag inte :P




Irene- hahah vad gullig du är :) Fast vet inte vart du får allt ifrån :P Fast!!Absolut DETSAMMa :)


Kommentarer
Ida Eriksson

Sv: Jag tycker det är synd att människor är så fördomsfulla när dom inte alls vet hur rasen egentligen är. Visst finns det alltid dåliga exemplar men så är det inom allt.

En vän till oss har en pitbullblandning och det är nog världens snällaste knähund! :)



Skulle absolut rekommendera Dobermann. De är speciella, helt underbara :D

 2011-08-17  09:34:22
URL: http://mindobermann.blogg.se/
Henrik Olsson

Jag skulle inte heller vilja leva utan vovve :)



Sv: Ja, midjeband funkar, men jag brukar köra med flexikoppel, får då har hon 8 meter att springa på :)

 2011-08-17  12:17:43
URL: http://www.henrikolsson.eu
Svea och Torres

SV: Han tackar för komplimangen :D Vad kul att du har börjat med agility, det är världens bästa sport efter hästhoppning då ;) Du kommer att bli beroende av agilityn, jag lovar! ;)

 2011-08-18  00:06:37
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0