Negativ energi strömmar in!!

Vaknade på fel sida, dvs försent! 
Så fick ont i huvet. 
Byrackorna.. det här håller inte!!!
Jag måste leta mer intensivt efter hem åt Tyson.. Det funkar inte!!!

Skitdag.
Tur jag pratad med två bästa i telefon idag, annars skulle jag gått och lagt mig igen!

Lurigt fenomen.. det här att så fort man tar upp ämnet viktnedgång, har folk alltid åsikter om vad som är rätt och fel. 
Ingen varken kan eller vet nåt mer om någon annan, men ändå så kommer det fram.. besserivssrar...
negativ energi!

Vad vet folk om hur och vad jag äter idag? Vad vet folk om varför jag ska börja äta nutrilett? Vad vet folk om hur min kropp mår av det? 

"du kommer må dåligt" "det är farligt" osv osv 

(oj hur sjutton gjorde jag bokstäverna så här stora :O )

Nej jag kommer inte må dåligt, jo visst först, innan kroppen och framförallt psyket vant sig.
Men sedan bara lycka! 
Här kan ni kalla mig sjuk om man vill :P  Men jag älskar att inte äta! Även om jag tycker om mat, så älskar jag att inte äta, vet inte kanske är det någon ätstörning? vad vet jag.. 
Men just nu, är jag på gränsen till överviktig. Jag gillar inte att vara mullig. 
Att äta bara (mest) nutrilett är för mig ett sätt att bryta vana, komma in i sundare livsstil. 
Men orka, motivera min livsstil på fejjan :P 

Sitter just nu och lyssnar på glad pepp musik, ändra tankesättet litet, få bort all negativ energi som bara sprutar på mig. 
För kom ihåg, det är BARA en själv som styr över hur man mår, jag måst bli bättre på att styra tankar...
Aja nu är det smink, jag blir glad av smink, sedan jobb, hoppas det ger mig glad energi!

bye bye byeeeeeee


Fråga mig inte.. var full och glad, vette tusan vad skon gör bredvid mitt ansikte :P


Kommentarer
Filippa

Varför nytt hem åt Tyson? Vad är det som inte funkar? <3

 2011-08-16  18:37:09
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Irene

Fy sjutton vad SNYGG du är kvinna!!!!!!

 2011-08-16  23:42:02
erica

du är skitnsygg, thats a face. men va tusan hjälper det om man vill mista några kilon, det håller jag med på med, man kan väll vara snygg och fortfarande vilja få på sig favoritjeansen? Nutrilett tycker jag därimot smakar skit, kör allevo och cambridge jag=)

 2011-08-17  16:34:13
URL: http://biche.blogg.se/
Josefine

Å tro mig Lenita, åsikterna haglar om man vill gå ned i vikt. Särskilt om man som du och jag inte är stora, utan snarare åt det smalare hållet... Men bara för det vill väl inte du och jag äta onyttigt så att vi mår dåligt och till slut blir riktigt tjocka - hela livet? :)



Jag är precis som du på gränsen till att bli överviktig, och det känner jag att jag måste ta tag i NU och inte om fem år när jag väger 17 kilo till.



Prova Nutrilett du och skapa dig en egen åsikt om det! :) Jag kör på med LCHF, framför allt för att jag är en äcklig sockerråtta och det vill jag inte vara :)



Oj, vad jag skrev nu! Det jag vill säga mest av allt är - LYCKA TILL! Du fixar det!

 2011-08-18  16:16:56
URL: http://JosefineG.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0