Viktnedgång ( ras?)

 Nej jag klarade inte bara pulver, inte ens en vecka, men till 95% så :)
Ibland till frukost/kvällsmat äter jag mini lite yogurt, en som är bra för magen :)
På två veckor nu, har jag ätit två matmåltider.
MEN vill ni se vad min frossarlördag  bestod av... ooohh guuud sägerjag.. var helt yr av allt :)
MEN det ska jag säga att på lördagen, tok sprang jag, plus gick långpromenad, på söndagen gick jag en promenad på 13 km och en på 5..så det jag åt då, i lördags, borde vara borta :)

Okej här kommer det :


Det här var vad vi BÖRJADE med...Notera dock att energidrickan är light :P hahaha för det har ju stor betydlese idet här sammanhanget :P

Vi tyckte inte att vi hade tillräckligt med socker.. så gjórde det extra gott....:
 MARSMALLOWS!!!!
jag äääälsskaaaaaaaar marsmallows!!!!
Ja, alltså ignorera det faktum att blixten lyser upp hela anssiktet på mig så jag är vit o blank, men hahaha sååå där lycklig blir jag av marsmallows med choklad!!!

Så... ja denna vecka har varit fylld av motion, och typ ingen yoghurt!!
Springer, går långpromenader, åker rullskridskor..
Fettet ska bort!!!
och noo more moffa-rlördagar!!!!
Även om det är ljuuuuvligt :P


Min middag igår, var väldans nice faktiskt...
sprang ju på förmiddagen och rullade på eftermiddagen..
så då kan jag ju äta nyttigt :
Åt senare även ett ägg oxå....

Men nu är det färdig ätit för ett tag....
Naturdiet är bra :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0