Lite jobb o sådär

Har varit sjuk... not so lovely...
Har även gått lite intro på ett annat jobb, och jag tror verkligen jag kommer att trivas där...
dock är det  bara på hmm typ 98 timmar.. 96 kanske... Men det är på fyra pass, så det finns gott om tid, för andra jobb oxå :) 

Jag är sååå trött nu. jäkla mörka årstid...Ska köpa ny flaska mivitotal, och så försöka sola en gång i veckan, typ.. just för att få energin! En slags ljusterapi, för mig iaf. 


Nej, nu ska jag skriva ett brev till a-kassan, sedan dra och handla, ska steka pannkakor och fixa revbensspjäll. Pannkakorna är bara för luktens skull... hmm.. hände en liten olycka.. så det luktar för jävligt här...


Har ättika överallt, doftljus, andra luktgrejer.. och spray.. men det går trööögt... så nu ska jag göra mat, som luktar :) 
håller på och tävttar allt typ... nu hänger det tvätt överallt, och det är mitt tråkigaste att vka in det, s¨nu kan jag inte tävtta mer, för har ingen plats...

JA! ska köpa apelsin o nejlikor såkart, det luktar gott :) 


Smulan, var ju mindre glad över detta, låg och småmorrade, men Doris ville ligga så där, så då gjorde hon det.. Och Smuli gillade det nog lite hon med, ville nog bara inte erkänna det :P för annars skulle hon ha gått bort... Men visst är det gulligt <3

Kommentarer
Sandra

Ja herregud. Det är tur att man är född till den man är :-) Med "lite vett uppe i planeten" iallafall. Tack, dina hundar är jättefina dom också!

 2011-12-14  20:40:21
URL: http://www.kleinspitz.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0