ÄCKLIGT STOLT

Har nu haft hela tre lediga dagar, uuundeeerbaaaaart!!!

I fredags,hmm tror det var fredags...?
Så gick jag en promenad med en tjej och hennes amstaff tik och min Tyson. De hälsade som två vanliga hundar,tyson var kanske lite för hetsig..men sen gick vi, och det gickl sjukt bra, dock så tappade (!?!) jag Tyson! HUR?? Vi gick helt vanligt, och helt plötsligt låg kopplet på backen :O  glömde jag hålla i eller vad tusan hände :O
Gamla tyson skulle ha tvär attackerat Kira (hennes hund) men det var knappt han brydde sig..utan skuttade hellre runt, stod till och med bredvid kira och tiggde godis av hennes matte, gulle, men sen kom han till mig,efter bara några minuter, pucko hund =))

Han lyssnade jätte bra, visst han drog lite ibland, och gjorde skutt framåt då o då, men han svarade på klickern, och lyssnade på mig!

Förr lade han sig i kopplet och drog allt han palla framåt,utan att varken höra eller se annat =)

När vi sedan skiljdes åt, var han riktigt lugn, och vi sov en timme på soffan.
Innan jag kom på att jag var tvungen att hinna duscha innan bowlingen..
och nu kommer jag ihåg varför jag bara bowlar MAX EN GÅNG PER ÅR, jag hatar det. jag menar verkligen hatar!! URLÖJLIGT ju!!!
LÖJLIGT!!!
Så inget mer bowlande i onödan för mig...
Dock var det ju trevligt att umgås med de andra lite, men då finns det roligare och bättre alternativ!!




Lördagen,
hmmm tror vi bara tog det lugnt?  Såg två filmer,Shelter, långsam,seg och tråkigt film.
The experiment, har jag sett förr, på psykologin,riktigt bra film!!rekomenderas!


Idag söndag,blev inte riktigt som planerat.. MEN!Dagen hade inte kunnat blivit mycket bättre =))
ANDERA- och Bull kom hit, och det var ju lite spännande att se hur det skulle gå... med en till hanhund i huset =)
Det gick oerhört BRA!! Är dock lite sur på mig själv att jag inte tänkte speciellt långt innan..
Andrea och Bull väntade på gården, och det var DET jag borde förutsett och sagt vi skulle möts på typ hemköpsparkeringen istället... men ja ja det gick bra ändå =)) Tyson VRÅLskällde först som jag inte sett han göra på.... hmmm ett år? Kommer iaf inte ihåg när han vrålskällde sådär sist.. Men vi började iaf gå, sambo var med, smulan och Chico.
Tyson gick och reste ragg och löjlade sig, tills jag fick nog, och sa ifrån, och det ordentligt. Då skärpte han sig, och fattade att man beter sig inte sådär.. Undrar om han fick köpings-minnen av Bull?
Och SEN!!!!! Han gick som en guuud!! Gick fot som värsta lydnadshunden!!!
Jag gick omkring hit och dit, fram och tillbaka,mot bull,bredvid bull, och hit o dit, och han följde mig =))


Efter promenaden, fika vi, after eight kaka,kaffe,latte bit och kaka =)
OCH sticka såklart=)) hahahaha TANTVARNING!!!hahahhaha men,vadå, roligt  ju =))
Riktigt jäkla super trevligt!!
Och resultatet av denna dag, är riktigta trötta hundar imorn =))
Tyson var ju super trött efter fredagspromenade med Kira, så en hel dag med en främmande hund,plus människa =))


Snart slut på denna ledighet....längtar till den nästa.. ELLER nej först längtar jag till den tionde och hoppas jagfår POSITIVT svar på min STORA STARKA önskan!!!!! JAG VILL VERKLIGEN!!!!!!!

Håll alla tummar ni kan!!!!!

Kommentarer
Amanda

Hahahaha, jag har också typ tappat kopplet flera gånger, fattar inte hur det händer?! Haha! Du kanske har lika bra minne som mig? :P



Haha, bowling SUGER!! HATAR bowling! Hatar, hatar, hatar! Åh, så tråkigt. Min sambo tjatar jämt om den där skiten.. Vad är det som är så roligt med att kasta en boll på ett par pinnaar? Nej, fy fan!



After Eight Kaka lät AWESOME och det ÄR tantvarning på stickandet.. :P



Nu har jag varit uppe heeela natten och letat efter din hemliga blogg.. Överallt har jag letat och nu har jag hittat den! Lenitauppiarslet.blogg.se. Så nu vill jag ALDRIG mer bli nominerad till dagens blogg för då kommer jag börja skriva elaka kommentarer och anmäla DIN blogg till alla tävlingar.. :P



Heter du Lenita btw? :)

 2011-02-07  09:59:02
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0