Leeeedig.

Lediga måndag,underbart ♥
ska strax sminka mig o dra till stan för klippning, min söta jobbarkompis ska klippa mig =) hon behövde någon "modell" att klippa så hon kan bli bedömd i kundbemötande,tror jag det var hon sa =)så,gratis klippning =))
Det är bra, för kräsen som jag är, så är jag väldigt sällan nöjd hos en frisör,så ju billigare desto bättre. Enda frisören jag varit nöjd med är en riktigt billig =)

Sedan skulle det blivit stockholmsresa med svåger (sambos bror,blir det svåger?) Men det sket sig..
Så efter klippning,kanske skogen med vovvar,solen lyser,men blääää vad kallt det är ute!!!


jaha och så får man tydligen be om ursäkt för jag inte skrev igår kväll, inte nog med att man ger "folk" sitt dagens kärlek, nähää här krävs det tydligen uppdateringar OCKSÅ, nä näää nu får du allt bra VÄLJA
och DU! du vet nog vem du är "folk"
 ääääsch då =))
jajaa men ursääääkta då att jag inte skreeeev =))

Kommentarer
Amanda

Men schysst!!! Jag vill också ha gratis klippning!!! :D

Det är SKITkallt ute, jag höll på att döööö.. Och hundjäveln hade ätit något skit (som vanligt) och var tvungen att skita jättelänge TRE gånger.. Inte okey när det är så där kallt!

Hahahaha, ursäkten godtas och du ska bara veta vad jag kommer att kräva sen.. Då är det uppdateringar 15 gånger om dagen, minst 5 kommentarer om dagen OCH dagens kärlek minst en gång om dagen.. Du skulle aldrig ha börjat involvera dig i mig, för det kommer bli riktigt jobbigt för dig sen.. Du kommer längta efter dina gamla "vänner" och tycka att dom inte alls var så hemska som du trodde.. Mohaha!

 2011-02-14  09:26:03
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Amanda

ja men för fasen, Lenis, HUR BLEV DET? Håret allts.. Jag hoppas vi får se en bild! :)

 2011-02-15  07:30:21
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0