Träna?

Igår, jobb 10-19, möte halv tre i ca en timme, fast mindre.
Träning efter jobb, var riktigt opepp!! men tänkte, kör ändå!
Började som vanligt med crosstrainer, gick bra,tävlinghsmänniska som man är...
MEN sedan gick det utför, startmaskinen var upptagen, och den andra med, så körde med bollen, började med ben,mage,rygg, och det var sååååååååååååååååååååååå trååååååååååååååååååååååååååkigt!!! Blev sur för det var såååååååååååååååååååå trååååååååååååååååååååååkigt!!! Ärligt, skitsur blevjag, gick tillbaka till crosstrainern, satte på ett kaloriförbärnnande program istället.

Kollade om de har några grupp träningar jag skulle gilla, men nej inget som passade tidsmässigt...SUCK
Kan ju inte skita i träningen, all jävla fett ska bort, och här ska det bli muskler.
Spinning vore något, sjukt jobbigt...cirkelgym oxå, även fast det är lite pensionärsvarning...Menjag är lite som en pensionär med min otränade slappa kropp.


Nu, högsta volym med Syster Sol, och fixa disk-skiten, och städa lite, om jag pallar även baka chokladbollar... Kul, att jag ska ner i vikt,men kombon ska upp i vikt...









Byyye byyyee




Kommentarer
Amanda

Haha! Aldrig kul när onda fetto-tvillingen tittar fram.. :P Min är framme hela tiden...

 2011-02-24  09:37:43
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0