Dagens längtan

Motpol till dagens hat har jag idag dagens längtan, iag är det äntligen måndag och äntligen kanske jag kan bli av med den här förbannade värken som förstör hela mitt liv!!
Kan inte jobba,inte gå långa promenader,inte träna djuren, inte göra nåt!!Helt jäkla handikappad!
I helgn var det uuunderbart vär och jag skulle jobbat stängning så hade all möjlighet att njuta av solen. Men var det nåt jag kunde göra?? NEJ!
BLÄ!!

HOPPAS HOPPAS nu att det blir bra!!!

Förresten, har en nyyy hemlighet, om tio dagar...iiiihhh längtar!!!

Kommentarer
Amanda

Ja, hoppas det blir braaa! ´Gud vad du har hemliggheter.. Det låter jättespännande.. :D Jag har bara en.. :)

 2011-02-02  08:06:03
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0