GNÄLLkärring!!

Om jag läste någon annans blogg, och den personen gnällde så mycket som jag över värk hit o dit,så skulle jag tycka den var urbota löjlig,och säga åt den att rycka upp sig! HAH dubbelmoral ab :P
För jag har ont!och då vill jag gnälla lite!!

Var asmycket på jobbet idag, egentligen sjukt kul, men med en halvtrasig axel så var det inte så jäkla lovely..
sov mini lite inatt,för hur jag än låg så värkte det,när jag vände mig så värkte det, spikmattan fhjälpte inget. voltaren både gel och i pillerform  är ett skämt. (lite av ett dagens hat faktiskt)
Massage-grejen hjälpte liiiite för stunden.


hoppas axeln är bättre imorgon då...På måndag har jag tid hos en..hmmm jag vet inte vad???? naprapat?Kiropraktor? hahaha min chef gav mig ett nummer som jag ringde..till en farbror som han savar bra...hahahah spännande.. vemvet vart jag hamnar :P

sjukt trött, och luktar illa,för jag har inte hamnat i duschen ännu...


måste gå o ta ut en peng åt hundvakten.







Kommentarer
Amanda

Haha! Gnäll på bara, om det inte passar så behöver man inte läsa.. :P



ja, visst är han mästare på det? :P Mästare på att vara ful över huvud taget .. :P

 2011-01-27  20:09:21
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Johanna

Jag tycker inte du brukar klaga mycket alls Lenita! Du går ju alltid till jobbet med all världens ont så du är bara stark :)

 2011-01-28  13:37:40
URL: http://www.johannaniiranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0