Insikt.

något slog ner i mig nu på kvällen.. det händer då och då.. men ikväll slog det HÅRT.
Insikt tror jag det kallas.
Jag slösar mitt liv.
Missförstå mig rätt, jag älskar min sambo, och jag vill inte leva utan honom. Jag trivs på mitt jobb.
Det handlar inte om sådant.

Jag måste göra en plan, en tidsplanerad plan. Med tydliga mål på vägen till mitt stora mål.
Kan man få allt?
måste jag bort prioritera något? Min ssambo vill verkligen ha barn. Menhinns det med? får det plats? Jag vet inte om jag vill, ibland tror jag att jagvill, men jag har en STARK önskan att inte få den stora barnlängtan, pga  jag är snart för gammal. borde bli gravid IGÅR egentligen. Och om jag inte har egna barn,får här plats med flera fosterbarn. Vet ni hur många oönskade barn det finns i detta land??
 vet ni vilken skillnad en bra fosterfamilj kan göra?

Ångest.




Ångest.



Skriva plan,och sedan sova på det. För nu  måste tänkandet bli handling.



Kommentarer
Amanda

Hua, plan låter jättetråkigt.. Och jättesmart.. :) Hoppas du kom fram till något! Ska också ha ett fosterbarn när "jag blir stor"! :) Det är ju hur bra som helst!



Ja, jag har funderat på det men jag glömmer alltid bort när vi är på affären. Det och toalettpapper, hahaha! Shoppinglista är inte min grej, men jag kanske kan skriva på handen? :) Ska införskaffa en sån! :D

 2011-01-11  21:48:16
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0