nyårslöften.

Japp,jag tänker ha det i år. dock inga jag ska gå ner massa kioln,eller börja träna stenhårt, ja,jag BORDE göra det,och jag ska försöka göra det. Men jag har försökt en miljon gånger,och slutat en miljon gånger... Så det är väl lite mer en vision jag har, att börja träna regelbundet, och äta bättre,men ja, dt går som det går.

Som person,strävar jag allitd efter att bli bättre,som människa,både privat och yrkesmässigt.
En stor last jaghaft (har) är att jag alltid är sen!!!Jätte dålig egenskap!!Jätte jätte dålig!! Jag ÄR myyyyycket bättre än vad jag varit, men det är fortf inte hundra säkert jag är i tid =( tyvärr, jätte skämmigt!! MEN jag arbetar på det.

Mina löften är:
fixa körkortet
sy klart solsöverdragen
fixa tyson-chico situatioen.
göra upp en plan gällandes lite olika saker i mitt liv jag vill,som jag inte vill gå ut med offentligt.


körkortet är ju egentligen bara att göra. Bara att göra. Inte ett dugg svårt,tar lite tid,men inget mer.
Hmm ja mina stolsöverdrag...lyckas jag fixa symaskinen så, får jag fixa det!!

Tyson-chico sittsen, jag har velat mellan två instruktörer.
http://www.hundmassoren.com/ Helena,har aldrig träffat, hon tar 400 för en timme,500för två sammanhängande och 600 för tre sammanhängande.  billigare än den andra. MEN jaghar aldrig träffat henne och jag är sjuuuuuuukt kräsen!!!Är fååå instruktörer som faller mig i smaken. Har träffat två jag gillar, och verkligen lyssnar på. En av dem är Sabina påhttp://hundform.se/page1.aspx Hon är dock dyrare,400 för timme.ingen rabatt. MEN hon är grym!Hon har förstått vad hundträning handlar om!
Så det blir henne jag bokar i januari, förhoppningsvis Januari.

Min plan,ja den gör jag privat, i ett kolleblock. och uppföljning blir på mitt sätt =))

Ska väl skriva ett året som gått inlägg oxå senare,när jag orkar =)


Tidsplaner,näää det blir inga..inte just nu iaf..

Vad är ditt nyårslöfte??

Kommentarer
Angelica

God fortsättning till dig med! =)

 2011-01-02  22:22:06
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/
mimo

bra nyårslöften!!!!

mina är gå ner tio kilo, som resten av sveriges befolkning.

o sen ska jag bli bättre på att spara pengar så deet blir någon resa iår.

sen borde jag bli bättre på att städa, men det vet jag att jag inte klarar.

åh, jag måste bli bättre på att läsa bloggar =) jag ska lägga in din blogg i min mobil!!! JA det ska jag =) puss sötis, gott nytt år!!! :)

 2011-01-02  22:24:47
Amanda

Åh! Hatar nyårslöften! Har inte gett något alls.. :D



Bra förslag!! Tackar! :D

 2011-01-03  08:58:51
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0