vilka puckon det finns..

Ja,suuck vilka idiioter det finns överallt!TÖNTAR!!

MEN någon som INTE är pucko,utan gör mitt liv lite enklare är min hundvakt! Är sååå såå nöjd med henn!! En lugn och trygg och trevlig kvinna!!
hppas jag får behålla henne länge =)

shiit vilket uppsving det var på besökare idag :O fast de tyckte min blogg var tist,för ingen skrev nåt =)))

sjuuukt vad trött jag var imorse...när jaG  kom till jobbet, kom jag på at jag vet inte om jag åt frukost eller ej...dock koom jag på det senare att jag inte gjort det...

Imorn är jag ledig, och då ska jag göra en hemlighet, och bara ta det lugnt..kanske lite städ, lite hundträning..betala räkningar..ta ut pengar till hundvakten...


aja nu ska jag ta the o macka... tröttare än tröttast...


Måste bara tipsa om en sjuuuukt rolig blogg ( det var hon som lärde mig dagens hat :P) http://mramandaforsberg.blogg.se/  idag skrev hon tex om de hämningslösa tanternas låååånga muffttvättar...=))




FÖRRESTEN!!! Min seven days a week lista... gjorde jag klart den eller???






Kommentarer
TC

sv. aa mörkbrunt lätt =)

 2011-01-25  20:41:20
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Amanda

Åh, vad söt du är! Tack.. :D



JAG älskar din blogg.. Det är bara töntar som kollar och dom vågar inte kommentera för dom är rädda för dina mördarhundar som äter baaarn.. :P



Nu ska min bajs-pojkvän ha datorn så jag hinner inte läsa ditt andra inlägg, det går bli senare eller imorgon.. :D

 2011-01-25  20:43:14
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0