Wp Eskilstuna

Så där ja, nu är det lite lappar uppsatta, i Lagersberg,vipptorp och stora hundrastgården i nyfors.
Var ute tre timmar typ =) skönt ju =) och trevligt sällskap!Smulan var glad för det var bara hon o jag, sedan mötte vi upp en bekant och hennes (för tillfället) stoooooora chico,sjukt fin! försökte få bild,men det gick så där :P


Hundrastgården i Fröslunda fanns inte..eller den ska finnas där någonstans i nåt hörn efter en enkelriktad väg..som bara går åt ett håll, men vägen svägen ju..

sååå nästa promenad,får bli till alla ica , hihihi


Så det blev ingen film ikväll,sambon sov, och jag var uttråkad..
Nu borde jag med sova.


godnatt kram



Kommentarer
Amanda

Vad för lappar? :) Det är du som är lapp-tanten som springer och sätter upp toalettpappers-lappar överallt?! :P



Ja, tesco heter hon som hade den. Dom är fina och det var det bästa jag kunde hitta.. :)



Ja eller hur? Har varit med någongång men det går ju åt helvete varenda gång så dom kan ta dagens blogg och stoppa upp det i arslet.. :P

 2011-01-29  07:43:07
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Linda D S

Håller helt med dig, tanter med småhundar = livsfarligt!

Har gjort mig så osams med så många p g a flexikoppel på ouppfostrad hund så du anar inte. =p

Jag är hemsk...

Chowen har haft väldigt dåligt rykte för att de är rätt skarpa hundar, eller var iaf förut. De senaste 50 åren har man avlat på den "trevligare" varianten.

 2011-01-29  20:30:42
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0