Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv

Andra husdjur i mitt liv...just nu INGA :O
Min sambo säger att det räcker med dom djur vi har :P
MEN innan jag skaffade hund, hade jag ett mindre zoo hemma, och jag älskade det!!!
Skäggagam,akvarium,dvärghamster,fåglar,katter,gerbiler,degusar,marsvin...
Roligast var fåglar, tråkigast marsvin, för de bara dog :O 
Gerbiler är ju rätt vilda djur,svåra att få tama, men de var såå söta, och roliga, hade verkligen personlighet =)

OM min sambo sa, okej dfu får ett djur till, skulle det bli degus,STOR fågel eller vanlig råtta.. Fast.. det lär ju aldrig hända...
och... hmm.. ja... jag vet han har rätt, det räcker faktiskt just nu..



Kommentarer
Maria

Sv: Tack ja visst va hon fin vår älskade vovve!!! O va roligt att du hittade in till mig :-)

Du har med jättefina hundar!!!!

Kram Maria

 2011-07-02  22:01:40
URL: http://famkristiansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0