Dagarna..

Vakande inatt av att det small till här utanför.. åskade av bara den!!
Sov därför jätte dåligt.. sov även jätte dåligt natten före..jag ska inte springa så sent på kvällen..tror det var det däröfr jag sov dåligt iaf..
åh världens roligaste motionsform!!
När jag springer, har jag ju självklart vovve med mig, brukar vara smulan och tyson jag o sambon tar med oss. Men sist tog jag Doris och sambon Tyson.
och, både Smulan och Tyson springer fint bredvid mig,för det är så jag lärt dem. Har cyklat ett par gånger med doris och det har gått jätte bra,har bara hållt travtempo än så länge tills hon lyssnar på mina kommandon ordentligt.
Ja, men, springturen då.. hahaha hon SPRANG, och inte tusan kunde jag hålla henne i kopplet, knöt det runt magen, och följde sedan bara med, var sjukt roligt!!Var helt slut efteråt!Och slutspurten uteblev nästan.. så trött var jag!
sprang lite för fort,för efteråt mådde jag lite illa hahaha.
Men ROLIGT var det!

Mitt midjebälte är till hälften klart :D
ska sedan fixa klart den matchande selen, som det bara är några sömmar kvar att fixa =)

Nej nu fortsätta med att ha ångest över att jag missade körlektionen idag...... bläääääääääääääää uäk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0