KABOM!!



När Prinsessan Consuela Bananhammock aka Fröken apelsin, inte funderar över sina val i livet, har hon rätt trevligt....BILDBOMB ett (av två) på vad som hänt i livet under tiden jag tvärdissat bloggen :P



Massa hundgos, hunddag i örebro, bilden på fyra hundar på hög är Doris,med två ambullys,en tik och en hane, och hmm den tredje hunden,amstaff-någonting,en tik iaf. Så vadå att hundar av denna ras  inte gillar samma kön :P Sedan är det Dorsi som hånglar med sin nya tjej =)
Jag myser hos syster,med varm choklad så som den ska drickas, jag tränar hundar,och plockar blåbär.
Sista bilden är på en vän i västerås,hennes amstafftik och doris, och detta var dagen då Doris lärde sig simma...

Ja...det är ju mest hund...men det är ju vad jag gillar mest, ihop med trevligt sällskap :)

Kommer ytterligare en bildbomb här framöver.. då jag så sällan orkar/hinner blogga och lägga in bilder, så får det bli sådana här bomber =)


Kommentarer
Quila o Ronja

Helt ok med bildbomber! Då ser man verkligen vad du haft för dig :-) Tack för det!

Så mycket skitsnack det är om rasen :-( Det kommer väl från människor som inte har en aning.

Sv. Tack, gillar henne "skarpt", hihi

Hur har du tränat kontakt? Förmodligen på samma sätt som vi. Kanske måste vara mera envis?!=)

Kram

 2011-07-18  23:26:19
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Ann-Christine Klang

Fan vilka underbara bilder gumman! Kan se Conny med Spike och Inga med!!! Kör så det ryker...du vet ju iaf vilka som är BÄST;)

 2011-07-20  17:10:20
URL: http://www.staffisspike.dinstudio.se
Jane l COCONUT

Herregud vilka fina hundar!!! Jo, vår hund var sjuk inatt... fick mitt i paniken hälla iskallt vatten över henne så att hon skulle vakna till, för vi fick ingen kontakt med henne.



Sv: Haha ja, jag hoppas verkligen att jag är klar med dem snart, ska börja jobba om ca 2 veckor, vill ju ha dem tills då ;)

 2011-07-24  15:53:31
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0