kan inte blogga

Jag har ingen ro att blogga just nu :)


Anonyma-tönt kommentaren, läste jag lite halvt, och ja det var oerhört löjligt skrivet :)
Vet du hur många FRISKA hundar det avlivas dagligen?HÄR i sverige? För det finns FÖR MÅNGA, HÄR i vårat land finns det gatuhundar! Så ja, det svider kanske lite när jag säger NEJ inga fler importerade gatuhundar! Men som sagt, åk till Malmö ett par dagar.. och titta själv..åk till hundstallen och titta, de är överfulla och måste säga nej..För det finns FLER hundar än vad det finns människor som vill ha hund! Och de egenskaper som den rumänska hunden har, finns högst troligt här! OCH de pengar det har kostat att rädda livet på EN rumänsk gatuhund, hade räckt till flera här i sverige.
Och vet du mer vad jag säger? FÖRBJUD blandrasavel!

Och jo, jag vet att mina hundar är friska. EN av dem har demodex,ja, men det är så lätt så lätt så det syns inte och han lider inte, hade han varit avels hund,så ja då hade han räknats som sjuk,men som sällskaps hund, ja då är han frisk =)
Så, gå du och löjla dej med dina FEGA anonyma kommentarer någonannanstans för jag vill då inte ha dem=)
Eller de är roande, din dumhet och att du är så naiv ,ja det är roande =)



Kommentarer
Valentina

Precis! Man borde sluta importera hundar ifrån andra länder, Marknaden är mättad här i Sverige nu. Hur länge har inte hundarna ifrån hundar utan hem varit där? Hms. Precis.

 2011-07-13  14:00:16
URL: http://valentina.favs.se
Dame Eliza

Hörde just att en del chiahuahuor som säljs här som hittehundar föds upp under vidriga omständigheter för att säljas här som hittehundar. Jag är hård i denna fråga, jag tycker att hundar som inte har ett drägligt liv ska avlivas på ett skonsamt sätt i sitt hemland. Visst gör t ex Hundhjälpen stora insatser för hundar som har det bedrövligt, men som sagt, jag undrar vad som är bäst egentligen för dem, att hålla på att flytta eller att få somna in. Jag tycker det är läskigt när en ras blir för poppis t ex chihuahua, då ploppar det upp oseriösa personer som avlar hej vilt. Därför ser jag med skräck på den hipe som börjar runt Jack Russel, reklam film mm. Och sen kollar jag på blocket där det finns hur mycket JR som helst till salu. Kramen

 2011-07-13  15:36:55
URL: http://nyadameeliza.blogspot.com/
Ann-Christine Klang

Instämmer!!! ♥♥♥♥

 2011-07-20  17:08:43
URL: http://www.staffisspike.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0