Bloggar...

Jag bloggar lite för lite..
Igår var vi ute och lade spår igen, denna gång ville smulan verkligen inte :O
Doris gick det rätt bra för :)
Chico var betydligt bättre än förra gången , då han bara lade sig ner.. Men jag hade förstärkt lite, och lagt godisar i spåret, så han förstod att det lönar sig att fälja spåret. Tror jag ska göra lika åt Doris nästa gång.

Tyson har semester från DW, efter sist i vilsta har jag funderat och funderat, och det enda jag kunde komma på var att han behövde lite semester =)
Har dragit en gång efter det, tror det var förra veckan, och då var det Anders som var ut.

Har börjat att klicka in Doris, har dock börjat på svårare grad.. hmmm får se hur det går... har nämligen börjat utomhus... hmmm kanske får tänka om och köra på inne..


Idag hoppas jag att Smulans sele kommer =) Fast har på känn det inte blir förrän på tisdag..Så när jag har fått hem den är det dags att börja träna på igen, med båda hundarna. Tidiga mornar.. och så söndagar 18.00.


Måste även se till att sy klart min sele, och sedan fixa midjebältet.
Engagemanget är lixom borta... Hade varit lättare att skylla på tiden, men det går inte, för man har alltid tid. Vill man så kan man.  och den som säger annat vill inte, helt enkelt :P   Så haalllååå mitt engagemang vart är duuuuu???

Solen skiner och det är suuper skönt ute, hinner inte göra något bauta stort idag,då jobbet börjar ett... Tyson vill inte gå långpromend i detta väder, gamlingarna smulan och chico är trötta från igår, så får bli jag och doris som drar ut.. kanske en sväng på stan lite?

13-20.15(hmm snarare 21.00) är passet idag. Trivs som bara den på jobbet!!UNDERBARA kolleger, glada, trevliga, och framförallt INGET SKITSNACK!!! såååå nöjd =))


Oj nu blev det masssa ordbajseri... dags att sluta :P

Kram

Kommentarer
amanda

Skont att du trivs!! Motivationen kommer nog snart!! Hjärta!

 2011-06-04  17:05:46
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0