Dag 2 -presentera min hund 3/4

OJ vad snabbt det går framåt med min lista :P
hahaha är det två-tre veckor jag har hållit på med dag två :P

Meeeeen det går framåt =)
Så låt mig presentera hund nummer tre.

TYSON min Tyson ♥

I Augusti blir han fyra år. Kom till mig som GALEn ettåring, att säga att han var ouppfostrad är fel, han var ett vilddjur.
Kort sagt, han kom från en av de killar som ger rasen dåligt rykte. Tyson skulle vara hans ascoola penisförlängare,som på kommando skulle attackera.

Idag, är han en underbar hund. Jag är så stolt över honom.  glad i människor, glad i att träna, och gillar allt jag hittar på med honom.
Det finns några små stress moment kvar i hans liv, och just nu vet jag inte hur jag löser dom. meeen det ordnar sig ♥

Han är min kelgris!! Och mitt toa sällskap =) haha. Vaarje morgon jag går på toa,så tassar han efter med sin puck eller ring, och ska ha sitt dagliga morgongos. Väldigt viktigt =)



Kommentarer
linda & azi

hejhej!



ledsen med dröjsmål att svara. jag har ingen egen dator :(



- det var kul och ses och gå på promenad med alla kamphundar i samhället! mkt bra! alla hundar skötte sig perfekt!



ja vi alla är döva, haha.



ja, det gick så bra och jogga. men idag har jag VÄRSTA träningsvärk, hahaha, men joggar igen imorgon! :)

 2011-06-29  20:50:41
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0