Det ligger i luften..

 Ända sedan jag kom hem från stockholm, har ångesten varit här.... igen...
Jag vet varfrö,men vet ej VAD jag ska GÖRA för att LÖSA problemet.. känns som de senaste nästan två åren upprepar sig, igen och igen..Detta inlägg är inte det första med dessa ord.. antagligen inte det sista..

jag har ett bra liv, men en del saknas,den delen som ger lite extra glädje, som fyller på energin, och ger luft när mitt syre börjar ta slut..

Utifrån kan jag tänka mi att jag inte saknar något, trivs på jobbet, bra i förhållandet.
Men, tänk dej livet som  tallriksmodellen, den består ju av tre delar, så är det i livet med, och jag sakanr den där tredje delen.. behöver den för att fungera och må bra..

Jag har försökt acceptera, men inte lyckas.. så... nytt försök till acceptans?

Gilla läget lixom..suck.. det tar ju emot så förbannat, kanske därför det är svårt att acceptera...

skit dag, äter glass och fäller några tårar. Har inte käkat idag, inte hunnit lixom..
glass är gott=)


så,vad göra imorgon?

Kommentarer
Amanda

Vad är det som hänt? :(

<3 <3 <3

 2011-06-17  10:51:28
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0