Följdfråga.

Är väl rätt naturligt at följdfrågan blir efter min presentation av mina hundar, vad tusan gör hon med alla hundar, och hur hinner hon?

Det kan jag tala om, att hinner, ja det gör jag. Det heter planera. Plus så är vi två.
Jag har blivit ifrågasatt angående mitt liv, att inte bli trodd när jag säger att jag pluggade heltid,och jobbade nästintill heltid OCh var ute på fyra timmars promenader.
Det var inte lätt, men det gick. Studierna, var på distans, hade lektion varje måndag,heldag, och onsdagar halvdag.
jobbade i matbutik,vilket innebär kväll och helg jobb. Så, planera var namnet. Då var jag dessutom själv med två hundar, och det var DÅ Tyson kom in i bilden. Så ja, jag hade fullt upp.
Men det gick!!
Nu, jobbar jag inte ens heltid, sambon jobbar bra tider.
 och det var inte alls planerat att ha fyra hundar.
Jag hade Smuli först, och en pojkvän,han ville ha en egen hund, vi hittade Tyson, bestämde ihop att det skulle bli hans hund. Men så blev jag så jäkla lurad vad gäller Tyson, han var inte alls den hund som killen påstod han var.. Killen var rädd för Tyson. och inte tusan kunde jag lämna tillbaka honom till killen som slog o misshanldade honom..
Så, då var jag hux flux ensam med två vovvar, och efter nåt år träffade jag min sambo, och han hade ju chico, så då blev det ju tre :P
och ja,Doris historia vet ni ju =)




Kommentarer
linda & azi

precis - det krävs planering. jag är ensam med 2 hundar, det går bra, men om 3 hundar skulle det vara mycket, så gärna vill jag ha en till person. längtar efter kärleken nu också, börjat bli trött på att va singel, haha!



mjae, bra fråga - jag har hört mycket gott om non-stop selen och alla som har den til sina hunda är nöjda. och jag läste på deras hemsida och tyckte det lät bra. http://www.non-stopdogwear.no/index.php/eng/Why-Non-Stop-dogwear.



det är säkert bra med andra selar, men jag har fallit för non-stop helt enkelt :)

 2011-06-30  14:33:48
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Madde och Ina

Vad söt hon var erat nya lilla tillskott :)

har svarat på ditt inlägg på bloggen :)

Kram

 2011-06-30  19:09:50
URL: http://Fashioningold.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0