IDAG

IDAG ska jag minsann sy!
Påbörjade igår,men så blev maskinen rabiat och elak. Så då gick nålen sönder, min lilla väska är borta, som mina nålar ligger.. Köpte nya på hemköp,går alltid åt nålar här..
Men så kom min vän Andrea hit, så då blev det bara virka =)
Hon är GRYM på det! Jag vill oxå virka amigurumisar, meeen jag kan inte! Eller rättare sagt, mitt tålamod pallar inte för jag fattar inte :P

GRYTLAPPAR behövs ju alltid, så jag påbörjade en sådan.. men ,hahahaha vette tusan vad som hände, jag glömde lite saker så den blir trekantig istället för fyrkantig.. fast, det har jag redan gjort en plan för hur jag löser =) Andrea skrattade när jag sa att jag glömde göra halva :P hahaha


Det är lite kallt och blött ute,så det blir städa, tvätta,hantverk idag. OCH så ska jag klicka in Doris <3
Kanske klicka lite med Tyson oxå.. men min inspiration är borta, måste köpa ny bok, hade en GRYM bok men som blev försvunnen i ett utlån..



Aja, nu först tvätta.
På återseende


Kommentarer
Amanda

Hahahaha! Jobbigt att glömma halva grytlappen.. :P

 2011-06-26  09:23:05
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0