Lite lustigt..

Smulan,chico,doris, tre helt olika individer, de brukar dock gå fint alla tre när jag är ute med dem ihop, Chico lite bakom :P

Idag var de trötta allihopa och ville inte alls, jo smulan såklart,doris skuttade omkring, chico ville knappt gå.. hahh såg nog lite lustigt ut..

Doris är en sådan FJÄSK-APA!! hahaha gulle ♥
Om hon och chico busar för vilt, så säger jag åt dem, och om de börjar igen, typ lite i smyg..och jag säger åt dem, så lägger hon sig på sidan, tittar på mig och lixom , "men jag ligger bara här och vilar,det är Chico som är olydig"  
Fast det säger hon ju inte, hon är ju en HUND, och har inga mänskliga tankar...

NEJ nu dusch sedan plugg.


Vi har köpt fläckt till sovrummet. De senaste två somrarna när vi velat göra det, har det varit slut överallt pga värmen.. så nu tänkte vi slå till innan det blir VERKLIGT varmt...Bra va :P



Det jag undar är, hur man får gula smiley gubbar i bloggen....


duschen var det ja..


Kommentarer
Amanda

Jag tycker du kan rita istället! Haha! :D



Du, jag tror hundar kan tänka mänskliga tankar. Ouzo kunde det i alla fall!!! :P

 2011-06-09  22:19:24
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Quila o Ronja

Visst är det så, att man överför mänskliga tankar på hundarna. Dom är bra smarta, hihi.

Sv. I Kolmården finns det massor av sjöar, men nu får vi tyvärr hålla oss borta från dom, tills vi vet vad det var. Quila o Ronja badade ju i en av dom nämnda sjöarna i går?! Hoppas innerligt att det inte är någon människa som åstadkommit detta. I små insjöar finns det väl inte giftalger!?

Ha en solig dag

Kram

 2011-06-10  09:00:59
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0