NEJ.

så, nu har jag gett upp ( som så många gånger förr)
Men nu gör jag fanimig det!!!

Man ger och man ger och man ger o ger o geeeeeeeeeeeeer.

NOLL i gensvar. NOLL!

Så FUCK YOU.


Ärligt, FUCK YOU.

jag skiter i detta nu faktiskt. I MÅNADER har jag försökt och försökt och försökt.
 Men VARFÖR i hela friden anstränga sig så för en som är INGEN som uppenbarligen skiter i vad jag än säger och gör.



Nej nu ska jag plugga lite till, sedan fixa lite småsaker.

People=shit


(yotube har gjort om sin sida så jag fattar inte längre hur man lägger in videos,här skulle GRYMMA misfits fått vråla ut mina känslor, just med låten people=shit, så lyssna på den och läs mitt inlägg med deras vrål :P )


Kommentarer
Kia | Hundliv & Bloggdesign

Youtube har nya inbäddningskoder, när du väljer "bädda in" klicka också i rutan vid "visa gammal inbäddingskod" eller något sånt, då borde du få en kod som fungerar. :)

 2011-06-08  09:07:05
URL: http://kiapalmang.com
Amanda

Määääään. What now?

Ja, människor är falska idioter. Många i alla fall! Det gäller bara att hitta och välja ut guldkornen! Jag hittade ju dig! HJÄRTA!

 2011-06-08  10:35:32
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0