pizza online-Adria köping

pizzaonline-sjukt bra uppfinning =) OM det står rätt ingredienser på internet..
Beställde vegetarisk pizza utan svamp och extra fetaost.
ASHUNGRIG!
Får pizza med LÖK på!!!neeeeeej det stod inget om lök på sidan???
Jag går och dubell kollar, det brukar vara lök på vegetarisk pizza,men jag hade inte sett det.. OCH när jag dubellkollat, så JAPP där står INGET om lök.. klockan är typ tjugo i tio, och de har stängt av så man inte kan beställa därifrån..Ringer, och säger att jag vill inte ha lök! Han skyller ifrån sig och säger att på DERAS meny står det lök, jaha okej men inte på min meny på internet så kan jag få en ny?

Okej jag får det då...
åhh vad GOTT!! Hade smakat lite på pizzan med lök, typ ätit lite av fetaosten och så..

MEN på den förbannade pizzan ligger massa jävla SALAMI!!!!BLÄÄÄÄ!!!
Och ärligt, det måste de ha gjort med FLIT!!!! IDIOTER!!!
Försökte ringa, men de hade lagt av luren.. orkade väl inte jobba mer den kvällen... SUCK!!!

och salami som smakar av sig på ALLT!!bläääääääääää

Men tydligen har ADRIA I KÖPING dåligt rykte...

ABSOLUT DAGENS HAT

Kommentarer
Amanda

HAHAHA! Jävla turkar (turk på svenska är alla som bor nedanför Tyskland)! :P

Men seriöst. Jag tror också jag har fått fel när jag har beställt. Typ saker som inte står. Men jag äter ju ALLT utom kött och gurka så det gör mig ingenting. Men det är skit egentligen att dom gör så....

 2011-06-08  10:37:52
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Amanda

(dom har dock inte kastat på saker som lök eller salami. Kanske majs i salladen om du fattar)

 2011-06-08  10:38:26
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0