Underbar lördag!!!

Började min lördagsmorgon med ca 1,5 timmes promenad med Tyson..Det var varmt,men han fick svalka sig i vatten två gånger på vägen så det gick bra ändå♥
Han doppar ju hela huvudet under vatten så han svalkar sig ordentligt.

Sedan var det snabba ryck, packa kylväska blanda saft, leta bikini.. och drog till Sundbyholm, syster med barn kom oxå, och det var en bauta mysig dag!! Försökte bada,men det gick sådär, var iskallt och flöt typ isbitar på vattnet..

och det gick sååååååååå bra att grilla på engångsgrillen, jaa jätte bra!!Tummen upp!!
 Aja korven blev varm iaf.. eller åtminstode ljummen....



Efter badet drog vi hem, tog ut djuren.. och Doris.. hon är GALEN..ja GALEN är hon, tur hon är så söt!!

Anders drog till västerås på race och jag kände att jag inte riktigt kunde följa med utan skulle göra nåtsom trötta ut lilla valpen.. så det blev köping med henne och Smuli, vi åkte till min BÄSTA plats jag vet. ÄLSKAR stället!!
Hundarna kan bada, och hmm jag badar inte där, för jag är en fegis :P Men andra icke fega personer kan bada där =)

 DEt är såååååå vackert och jag älskar det!!
(varför finns det inga sådana här guldställen i Eskilstuna, eller gör det fast jag inte vet? Ett hål långt ute i skogen..snälla dela med mig )

 och som vanligt var Smulan mer i vattnet än vad hon var på land.. och det är så bra där, för där kan jag låta henne simma utan att oroa mig för att hon simmar bort eller liknande.

Doris sprang i vattnet, simmade inget, Matey var knappt i vattnet alls, lilla fegis :P

 Jag lurade ut Doris och Matey på den lilla ön, där bakom dem, men sedan, fastnade de påbda på varsin sten och vågade inte gå.. lilla gulle, jag lyfta bort henne, hahah hon som inte är rädd för nåt, var nog allt lite skraj där på stenen :P  kolla Matey, hans päls hahahaha ser ju inte klok ut :P



BIKINI måste köpa ny bikini!!!!!fick en länk med MASSA fina, meeeen billigaste var typ 600 kr... hmmm kanske kan vara värt det.. ska kolla sen..  annars blir det mitt bästa new yorker!!!!!!


Nu fixa lite inför dagens äventyr...

Fler bilder läggs upp på bilddgboken. Anders säger det är en töntig sida, och det är det nog, men jag gillar att ha koll på dem, och att man kan se vad man gjorde idag för ett år sen =) Det är lättöverskådligt.



Kommentarer
Amanda

HAHAHAHAH bilddagboken. OMG! hahahahahahahahhaha ahahhahahaha hahahahahahh!



Host host



Gud vad fint det var! Åh, vad avis jag blev nu!! Men jag har ju ändå ingen hund att bada med.. :(



Haha, kul med grillen! :P

 2011-06-06  15:15:24
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Amanda

Haha, det är bra det.. :P Jag gillar att vara din one and only! :P



Haha, ja jag kanske kommer en dag! Nej men seriöst. Nu är det ju lättare för mig att komma till dig! Bara hoppa på tåget ju. :) Får ta det när jag får pengar tycker jag!!! :)

 2011-06-06  22:15:51
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0