Vad gör man?

IGÅR tog jag bort min facebook (igen). Konstig vana det där, att skriva vart man är, och vad man gör, och att vilja veta vart alla är och vad alla gör, både vänner, nära och på långt håll, släkt och personer man knappt känner.. Konstigt! Fast.. jag är fast, ooh så fast. Som imorse när jag höll på att vakna, och inte hade facebook,visste jag inte riktigt vad jag skulle göra..Hmm ja lite smått beroende :P
Jag gillar inte beroende...

En annan konstig grej, jag har bränt mig :O:O jag!??!
Har jag inte gjort sedan...hmmm jag var barn??
Brukar bli lite lite röd sedan brun, nu ser jag ut som kokt kräfta, rygg,mage,ansikte...Konstigt, mycket konstigt.
OCH  det svider på ögonlocken och det ömmar lite på ryggen!
hmm.. alltså konstigt mycket konstigt... För typ hmmm två veckor,kan det stämma? Så varjag ute i solen både lördag och söndag, och INGET hände, men nu,nu ska jag vara röööd!! hmm... blir inne o städa idag, innan jobb,behövs  verkligen... vildhyndan är inte klok! Hmm vet inte om hon är riktigt frisk...Hmm...
Kanske överaktiverad som en vän sa.. fast... jag har svårt att tro det...hmmmm...har lite att fundera på...


åååhhh igår fick jag blommor =)) Av världens bästa vän Valentina <3 ihihihihi sååååå gulligt, jag började typ gråta, fast det fick jag inte göra sa hon :P


ihihih

Nu,ut med vovvar.
Utmaning,cykla med Doris.smuli och Chico samtidigt :P hahah
Om alla tre vore lika lydiga som smuli skulle det inte vara nåt problem :P meeen nu är det ju inte riktigt så :P



aja byyyye byyeee


(förresten älskar tidsinställda inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0