Älskar mina lediga helger <3

I fredags, slutade jag vid fyra, och min lediga helg började!!
Dock var jag trööööött!!Gjorde inget speciellt.

Igår, kom syster,med Gabriel och Matey hit, med sig hade de även Emelie, Matey och Emelie blev här några timmar,medan syster o barn åkte o hälsade på lite andra människor.

Matey är nog den kaxigaste hund vi mött!
När jag orkar sen,ska jag lägga in lite bilder!
Dock fick jag ingen perfekt som visade hur kaxig han var!!
Smulan busade och lekte, medans Matey var sur, skit sur!! hahaha och verkligen förskte hoppa på Smuli:P Chico låg mest och tittade på.

Tyson,tittade på, och morrade lite då oh då...

SUCK vad dryg han var när jag mötte upp dem!! Skällde o skällde o skällde!!! Fatta INTE varför!!Han var inte arg, eller så, bara dryg! Han tog inte åt sig när jag sade åt han heller..Hmm.. konstiga hund!!!

Innan de kom, hade jag och Tyson ett GRYMT DW pass!! Shiiit vilken vilja det finns i hunden!! Om jag bara hade haft hälften av hans viljestyrka, vad gäller att ta i, så skulle mitt gym kort vara mer slitet :P



Fina bilder va ♥
De älskar varandra ♥

Min livsfarliga mördar kamp hund som äter barn ♥
eventuellt slickar hon dem i ansiktet och på händerna så de blir lite sura, eller inte Gabriel, men lilla killen kan bli lite sur :P
När de ger henne godis så tar hon såå försiktigt!!
Min lilla Smula!


Idag,blir det besök från västerås!
Lovely!

Kommentarer
Amanda

Å HERRE GUD?!! HUR VÅGAR DU LÅTA DIN FARLIGA KAMPHUND LEKA MED ETT LITET BAAAARN????? :P

Låter som du haft en kanonhelg.. :)



Hahaha! JA, dom är köpta på nissen och dom går att dra ut och fälla tillbaka! Hur nice som helst! Men vi köpte dom för typ 4 år sen.. :D

Haha, på tal om möbelintresse... :P

 2011-03-20  22:07:50
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Amanda

Haha, nej jag vet.. Men eftersom jag är singel så vill jag liksom inte att folk ska veta att jag är orakad down there så jag försökte luras lite.. Men DU ska så klart berätta sanningen för alla.. :P Haha!

Nej, hundrastgården har varit stängd i 2 veckor för att någon hund med skabb hade vistats där.. :( Men igår öppnade det till Ouzos stora glädje!! Han fullkomligt älskar att vara där! :D

 2011-03-21  17:45:13
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0