En vecka en ledig dag

Igår var min enda lediga dag på heeeela långa veckan, och den kunde inte ha varit bättre ♥
Tog lite sovmorgon till nio, drack kaffe i vanlig ordning =)
Ut på jätte mysig promenad med Tyson.
Längtar ut i skogen! Att det ska bli vår på riktigt!!
Åka ut i skogen, och gå där inga andra går, låta hundarna vara fria och bara hitta på massa bus och kanske spåra lite. Och självklart ha med matsäck!

Efter det, var jag hemma lite, tog ut de andra hundarna kort, duschade och sådant annat nödvändigt, för att sedan gå och möta världens sötaste bästa Madelene, vi jobbade ihop förut och hon är en sådan underbar människa!
Åt lunh och gick på stan, i vanlig ordning, när hon oh jag träffas =)
Har saknat henne hela långa vintern!!


Idag är det jobb jobb jobb... och lördag,söndag,måndag...aja det är bara att göra =)

blää vad trött jag är kände jag nu! Dricka mitt kaffe och sedan ta ut Smul och Chico på promenad, någonstans..

Ha en bra dag

Kommentarer
amanda

Låter skönt! :)

Kan du inte gå ut med alla hundarna samtidigt? :)

 2011-03-25  12:18:26
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
Quila o Ronja

Skogspromenader är allt bra härligt. (Med matsäck förstås) När våren kommer, vill man bar ut med sina vovvar. Mys!

Ha en bra helg, trots jobb

Susanne

 2011-03-25  23:40:37
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Quila o Ronja

Sv. Säger detsamma till dig. Hur gamla/unga är dina fyrbenta vänner?

 2011-03-25  23:59:43
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0