Fetto och svettig.

En vecka tog det tydligen för min kropp att återhämta sig från förra springturen.
Tog ett race nu på kvällen, ja verkligen ett race!  Sista biten blev jag så arg på att jag är tjock o fet och inte orkar springa att jag tok rusade uppför en backe och tog i allt jag kunde fram tills det kom is och blev halkigt!Då gick jag.



Svettig och fet. Japp det är jag! Min söta vän och inspiritationskälla säger att det blir lättare sen, och att man kommer att se och märka skillnad på kroppen.

Jag är trött på detta fett!
TRött trött trött!!!!!!!!!!!!

Jag personligen har jätte svårt att förstå hur man kan tillåta sig själv att bli fet/fetare, när man märker att kläder blir för små, att man blir TJOCK !! Att man inte gör något åt det?! Hellst de riktigt ohälsosamt feta..sorgligt är vad det är..
Jag själv har ju gått en del upp och ner i vikt. Men nu är det nog  med det.
Förr, när jag fick för mig jag var tjock (ja förr,då var det bara inbillning) då slutade jag helt enkelt att äta, kunde gå dagar utan att jag åt.. Nu förtiden, kan jag inte göra så, vilket egentligen är en bra grej.. men!jag saknar att inte äta... hmm ja... lite sjukt kanske...

Nu, ska jag gå en mer hälsosam väg.
Men denna gång lär det ta längre än en  vecka för kroppen att återhämta sig...
FÖRRESTEN, en annan grej... shiiit jag måste verkligen fixa mina ögonbryn!!!verkligen!!!
Men, fettot i mig säger att jag ska vara ful, tills jag är smal, då förtäjnar jag även fina ögonbryn.

Kommentarer
Amanda

HAHAHAHAHAHA!! Precis vad fettot i mig säger också: "haaam.. hamm. aamaaandaa! Vänta tills du är smaaal och dååå fixar du ögonbrynen" (med anderöst du vet).

Heja heja!

 2011-03-14  07:42:29
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
P

känner igen mig helt, fattar itne hur man kan låta sig bli fet och det gäller även mig, är äcklad över dom extrakilon jag ahr lagt på mig! men det gäller ju bara att ha lite självrespekt och diciplin så fixar man det :)

 2011-03-14  18:14:49
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0