Ikväll har det djurats!

Folk Folk Folk överallt!! helt crazy!
Och helt slut!

Nu sitter jag i soffan med en kopp the, inte så vidare värst gott the :P förlåt mimo ♥

jag har nämligen fått ett kuert med olika the sortr av en vän =) jag sände henne,en påsa av alla mina sorter, och hon sände mig sina =) Ikväll dricker jag Rosehip berry,ekologiskt roiboos, örtthe med hibiskus,nypon,svarta vinbär och blåbär,tyckt jag nog det stod.. Men njaaa det är nog inget jag kommer att köpa =)
däremot hade hon sänt ett kokos the,som var väldigt gott =)

roligt att the-växla tycker jag =) man får smaka massa nya sorter!

Någon annan som vill byta the?


LEDIG imorgon!!välbehövligt!!!!!!


kram godnatt

Kommentarer
Amanda

Jag kan sända dig en påse earl grey.. :P Eller så kan vi byta kaffe! Eller så kan vi inte det för det är bara MITT kaffe i hela världen som är gott!

 2011-03-24  12:58:32
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0