Kärlek i luften!

Vaknade med energi idag, drack kaffe, ut med hundar, jätte jätte härligt väder!!blåsigt,men frisk blåst och så sooool på det !!LOvely
OCH!
jag både diskade och dammsög!
Sedan fick jag sms av söt jobbar kompis,så då blev det lunch på stan ! Spicy hot, sjukt god mat de har!!
och så blev det liiite lite shopping på Vero Moda, underbar rea de hade!

Mitt största problem idag var att spotify i mobilen hakade sig när jag fick eller sände sms, förstår ni då vilken kärleksfull dag jag haft?
Kärleken ligger i luften -eller är det vår?


Jag köpte en present åt moster oxå,en förkylningshonung hon fick i julklapp och ville ha mer av =)
hon har ju varit snäll och fixat med min symaskin!


ååh jag vill inte jobba,bara vara hemma och sy och virka och sticka,och köpa massa lera och göra massa grejer.

Kommentarer
Anonym

Om någon skulle försöka få mig attbli av med vincent, så skulle jg göra mig av med DOM:D



Förresten,du har ju tre staffar. Jag funderar på en till oh då en tik. Har aldrig haft en tik innan och vincent är bara min andra hund jag haft i ägo.



Skulle du kunna ge mig update om hur för och nackdelar med att ha mer än en hund så att säga? Rent ekonomiskt osv:) Försöker samlapå mig tills jag är helt redo att adoptera!:D

 2011-03-23  14:49:17
URL: http://zombinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0